פורסם על ידי: usajobsim | ספטמבר 19, 2011

משחקי מכוניות

חלק ממכם משחקים משחקי מכוניות, כיום משחקי מכוניות הוא משחק נפוץ מאוד ולכל קונסולות המשחקים יש משחקי מרוץ מכוניות וגם למכשירים סלולרים! משחק זה הוא נפוץ מאוד,והוא בעצם סימולטור המדמה נהיגה במכונית מרוץ! חלק מהמשחקים הם משחקים שאיכותם לא טובה והם לא נוחים לשימוש.

כיום יש כבר משחקים מסוג זה שהם מופעלים על ידי חיישן תזוזה, ללא מקשים! סוג זה של משחקים אלו הם משחקים המדמים חווית נהיגה על מכונית מרוץ כמעט חווית נהיגה אמיתית.

משחקי מכוניות - גיימי

חוץ ממשחקי מרוץ יש גם משחקי מכוניות רגילים כגון סימולטור נהיגה המדמים נהיגה, כיום יש משחקים המדמים ממש נהיגה שמחברים את בקר ההגה למחשב ומשחקים במשחק הזה לפני טסט על מכונית אמיתית כדי להתכונן ולהנות.

משחקי מכוניות הם אהובים על הרבה אנשים והם מצויים בתור קטגוריה של: מרוץ מכוניות, סימולטור נהיגה, משחקי משימות ועוד.. חלק ממכם לא הבנתם אולי למה משחקי מכוניות משתייכים למשחקי משימות.

חלק ממשחקי המכוניות משתייכים למשחקי משימות מכיוון שלפעמים צריך להגיע לנקודה מסוימת ומשם צריך להמשיך את המסלול. בעצם זה כבר נקרא משימות וחלק קטן ממשחקי המכוניות הרציניים בשוק הם לא משתייכים לקטגורית משחקי משימות. משחקי מכוניות אמנם נועדו לבנים ולבנות, אך בנים משחקים במשחקי מכוניות הרבה יותר מבנים.

משחקי מכוניות הם גם משחקי אקשן בפרט מרוצי מכוניות. יש במשחק הרבה אפשרויות כמו שהזכרתי מקודם, יש על מרוצי מוניות, בחינת סוגי רכב, זהירות בדרכים ועוד, משחקים אלו מומלצים מאוד לחובבני משחקי מכוניות, אנשים שקרובים לטסט ורוצים להתאמן, אנשים שפוחדים מתאונות ורוצים להיזהר אז יכולים דרך משחק זה להתאמן על זהירות בדרכים ועוד.

משחקי מכוניות זה משחק מהנה מאוד, אמנם יש סימולטור טיסה, סימולטור שייט, סימולטור חלליות ועוד.. אך לדעת הרבה המשחק הישן והטוב משחקי מכוניות הוא האבוב בעיני רבים ולכן הרבה מפתחי אפליקציות לאייפון, נוקיה, משחקי מחשב, משחקים לקונסולות משחק ועוד בחרו להשיק את משחק זה בין הראשונים שהוציאו לחלק ממכשירים אלו.. משחקי מכוניות אפשר לשחק בדפדפן, ואפשר להוריד למחשבכם, למכשירים הסלולריים שלכם, ואפשר לקנות משחקים וגם להוריד לקונסולות המשחק שלכן, אפשר לקנות תקליטורי משחק למחשב, ואפשר לשלם בעבור אפליקציית משחק למכישירים סלולרים ועוד.


כתיבת תגובה

קטגוריות